ارجاع کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه 15 تهران

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه 15 تهران به یک فرد آگاه به این امور

همانند کارشناس رسمی دادگستری ممکن می باشد این متخصص همچنین توانایی تهیه

مدارک در خواستی اداره ثبت اسناد را با دقت بالا دارد و با مهر و امضای خود می تواند به

مدرک تهیه شده اعتبار ببخشد.

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه 15 تهران

افراد برای انجام امور ثبتی ملک خود بایستی به اداره ثبت اسناد مراجعه کنند و این امور

را به پیش ببرند برای مثال ممکن است فردی قصد اخذ سند تک برگ برای ملک خود را

داشته باشد و بخواهند سند قدیمی ملک خود را تعویض کنند لازم است به اداره ثبت

اسناد مراجعه نمایند اما از آنجایی که افراد آگاهی کافی برای انجام این امور ندارند می

توانند وکالت انجام این امور را به فرد متخصص مانند کارشناس رسمی دادگستری بسپارند

این متخصص بعد از ثبت در خواست اخذ سند تک برگ سپس اقدام به فراهم کردن مدارک

درخواستی اداره ثبت اسناد خواهد کرد یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است.

برای تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی دادگستری از جی پی اس دو یا سه فرکانسه

بهره خواهد گرفت و مختصات یو تی ام کنج ها را با دقت بالا برداشت خواهد کرد و بعد از

برداشت زمینی در مرحله بعد ترسیم دفتری نقشه یو تی ام انجام میشود و ترسیم نقشه

یو تی ام با دقت بالا با استفاده از نرم افزار مخصوص ترسیم همانند اتوکد و ماکروسیشن

انجام میگیرد.

با تهیه این نقشه اطلاعات فنی و مکانی ملک همانند مساحت، ابعاد، حدود و موقعیت

ملک به دست می آید در نتیجه این نقشه چاپ و مهر و امضا شده به همراه دیگر مدارک

در خواستی به اداره ثبت اسناد ارائه خواهد شد. در نتیجه سند تک برگ صادر می گردد

و کارشناس آن را مالک ارائه خواهد داد.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه 15 تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما