ارجاع کارهای فنی برای اخذ سند تک برگ به کارشناس ثبتی

ارجاع کارهای فنی برای اخذ سند تک برگ به کارشناس ثبتی ممکن می باشد زیرا نسبت به

کلیه کار های ثبتی ملک آگاهی لازم را دارد و امور ثبتی ملک را با دقت و کیفیت بالایی انجام

می دهد.

ارجاع کارهای فنی برای اخذ سند تک برگ به کارشناس ثبتی

کارهای فنی برای اخذ سند تک برگ میتواند شامل اخذ سند تک برگ باشد و از جمله مدارکی

که مالک برای اخذ سند تک برگ باید به اداره ثبت ارائه دهد نقشه یو تی ام ملک می باشد در

واقع نقشه یو تی ام به این منظور تهیه می شود که مساحت و موقعیت دقیق ملک مشخص

شود.

اگر  مالک بخواهد برای ملک نقشه یو تی ام تهیه کند،میتواند به کارشناس رسمی دادگستری

نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کند و برای تهیه نقشه یو تی ام کارشناس با استفاده از

تجهیزات نقشه برداری، مختصات گوشه های ملک را برداشت میکند و سپس نقشه یو تی ام

ملک را تهیه و ترسیم میکند و سپس نقشه را چاپ کرده و آن را مهر و امضا می کند، مالک با

استفاده از نقشه یو تی ام تهیه شده از ملک خود می تواند به اداره ثبت مراجعه کرده و برای

ملک سند تک برگ دریافت کند.

سندهای تک برگی مزیت های بسیاری دارند به طور مثال در اسناد تک برگ اطلاعات حقوقی

و اطلاعات فنی وجود دارد و این سند با مساحت و موقعیت دقیق که در سیستم مختصات یو

تی ام بدست آمده است تهیه می شود و در صورت اخذ سند تک برگ مرزهای ملک مشخص

می باشد و در این صورت املاک مجاور نمیتوانند به حدود ملک تجاوز کنند.اسناد تک برگی به

طور سیستمی و خوانا میباشد اما اسناد قدیمی چون به صورت دستی میباشد ممکن است

به مرور زمان از بین رفته و ناخوانا شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور فنی ملک

ارجاع کارهای فنی برای اخذ سند تک برگ به کارشناس ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما