تفسیر عکس هوایی و گزارش توسط کارشناس دارای صلاحیت

تفسیر عکس هوایی و گزارش توسط کارشناس دارای صلاحیت

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفسیر عکس هوایی و گزارش توسط کارشناس دارای صلاحیت ممکن می باشد. و تنها در صورتی گزارش تهیه شده را مراجع قضایی قبول خواهد کرد. که توسط یک فرد دارای صلاحیتی مانند کارشناس رسمی دادگستری مهر و امضا شده باشد. زمانی لازم است برای تهیه گزارش تفسیر عکس به این متخصص مراجعه کرد. که افراد درگیر دعاوی ملکی شده باشند.

تفسیر عکس هوایی

یکی از مواقعی که لازم است عکسهای هوایی تفسیر گردد. زمانی است که اختلافات ملکی به وجود بیاید. برای مثال ممکن است دولت اراضی را ملی اعلام نماید. در این صورت برای اینکه بتوان به این رای دولت اعتراض کرد نمود. می بایست به مراجع قضایی مراجعه کرد و پرونده تشکیل داد. سپس باید مدارکی را تهیه کرد و به مراجع قضایی ارائه داد. یکی از این مدارک گزارش تفسیر عکس های هوایی می باشد تا ثابت شود. اراضی سابقه احیا دارد برای اینکه بتوان این گزارش را تهیه نمود می توان به یک متخصص مراجعه کرد.

کارشناس رسمی دادگستری مفسری است که میتواند عکس ها را تفسیر و بررسی عکس هوایی را انجام دهد. و اطلاعات مورد نیاز را از عکس ها کسب کند. در نتیجه گزارش تفسیر عکس های هوایی را تهیه نماید. و به مراجع قضایی ارائه دهد.

برای تفسیر عکس هوایی کارشناس ابتدا عکس هوایی مربوط به ملک را در ادوار گذشته را تهیه خواهد کرد. سپس با استفاده از استریوسکوپ انجام خواهد داد. و اطلاعات لازم از عکس ها استخراج می شود.

در ادامه گزارشی در اینباره تهیه و مهر و امضا خواهد کرد. تا قابل ارائه به مراجع قضایی باشد. در نتیجه این گزارش به همراه مدارک دیگر قابل ارائه می شود.

تفسیر عکس هوایی و گزارش توسط کارشناس دارای صلاحیت

 

تفسیر عکس هوایی

تفسیر عکس هوایی

 

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما