جانمایی پلاک ثبتی و نحوه انجام آن در تهران

جانمایی پلاک ثبتی و نحوه انجام آن در تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

جانمایی پلاک ثبتی منظور تعیین موقعیت ملک است. و این تعیین آدرس یا موقعیت ملک بر اساس نقشه های ثبتی موجود و اطلاعات ثبتی انجام می گیرد. که رفرنس اصلی این کار می باشد. که جانمایی پلاک ثبتی و نحوه انجام آن به خصوص در تهران کاری دقیق است. زیرا مرتبط با مرز های بین املاک می باشد. و برای انجام این کار باید به کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی مراجعه شود.

نحوه انجام جانمایی پلاک ثبتی

جانمایی پلاک ثبتی برای ملک یکی از کارهایی است. که باید برای گرفتن سند تک برگ انجام داد و این کار برای این انجام می شود. که تکمیل کننده سند دفترچه ای قدیمی است که ملک را بر اساس پلاک ثبتی بر روی زمین جانمایی می کنند. و نشان دهنده موقعیت دقیق ملک بر روی زمین است. که توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری انجام می شود .

برای جانمایی ملک خود باید به یک کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کنید تا با ارائه اسناد مالکیت و بررسی پلاک ثبتی ملک اقدام به جانمایی ملک می کند. که برای اینکار ابتدا باید چهار گوشه ملک با توجه به حد و مرز های همسایگی های ثابت شده باشد. و همسایگی های ملک نیز این مرزها را بپذیرند. تا با استفاده از تجهیزات نقشه برداری در محل ملک مختصات گوشه های ملک برداشت شود. و با تهیه نقشه یو تی ام از ملک جانمایی ملک نیز در سیستم کاداستر انجام شده. و موقعیت ملک بر روی زمین مشخص و ثبت می شود. در نهایت در دفترخانه اسناد رسمی برای آن قطعه از زمین سند تک برگ صادر می شود.

جانمایی ملک از آن جا که با حد و مرز های ملک در ارتباط است کاری بسیار دقیق است. که نیاز به تجربه بالایی دارد زیرا با کمی اشتباه امکان دارد. که ملک به حریم ملک همسایه تجاوز کند. و مرزهای ملک ها به هم بریزد که بسیار کار پر خطری است.

نحوه انجام جانمایی پلاک ثبتی

نحوه انجام جانمایی پلاک ثبتی

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما