درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک باید به اداره ثبت اسناد ابلاغ شود و برای اخذ

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

این سند، مدارکی باید تهیه گردد و در اختیار این اداره قرار بگیرد تا در نهایت سند تک برگ برای

ملک صادر شود و از جمله مدارک مورد نیاز در کنار مدارک حقوقی، مدارک فنی مربوط به ملک

یعنی نقشه یو تی ام می باشد و برای تهیه این نقشه باید به فرد دارای صلاحیتی همانند کار

شناس رسمی دادگستری مراجعه شود.

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک

اسناد تک برگ اسناد جدیدی هستند که امروزه جایگزین اسناد قدیمی شده اند. این اسناد

ویژگی هایی هم چون امنیت بالا، درج دقیق اطلاعات، چاپ سیستمی، دقیق وخوانا و .. را

دارند.

اما امروزه تعداد زیادی از املاک و اراضی وجود دارند که هنوز اسنادشان قدیمی و دفترچه

ای می باشد و این اسناد مشکلات زیادی را با خود به همراه دارند و باعث بروز اختلافاتی

می شود همچنین با وجود این اسناد به دلیل امنیت پایینشان امکان جعل آن وجود دارد و

کلاهبرداری های زیادی برای املاک دارای اسناد قدیمی شده است.

پس در صورتی که قصد تعویض سند قدیمی خود را دارید تا سند جدید تک برگ اخذ نمایید

ابتدا درخواست خود را به اداره ثبت اسناد بدهید سپس مدارک خواسته شده باید برای ارائه

به اداره ثبت فراهم و گرد آوری شود یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است برای تهیه این

نقشه با مراجعه به یک متخصص می توان این مدرک را تهیه نمود. بنابراین پس از مراجعه به

متخصصی مثل کارشناس رسمی دادگستری وی با استفاده از روش هایی برای تهیه این

نقشه گام بر می دارد.

این کارشناس با استفاده از ابزار و تجهیزات دقیق نقشه برداری، عرصه ملک را با دقت بالایی

برداشت خواهد کرد و سپس نقشه یو تی ام ترسیم و چاپ می شود و در نهایت با مهر و

امضای این کارشناس اعتبار لازم برای پیش برد امور ثبتی استفاده می شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

سند تک برگ

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما