نقشه یو تی ام UTM

نقشه یو تی ام UTM

نقشه یو تی ام UTM

نقشه یو تی ام UTM با نظارت کارشناس رسمی نقشه برداری دادگستری تهیه می شود. و برای تعیین موقعیت دقیق پلاک در مکان خودو تثبیت حدود اربعه ملک تهیه می شود. UTM  یک سیستم مختصات جهانی است. که  هر نقطه در روی کره زمین با توجه به این سیستم مختصات دارای یک مختصات است. که باعث تعیین موقعیت دقیق عوارض بر سطح زمین شده است. و به دلیل یک سیستم مختصات معتبر جهانی مورد استفاده کشور های جهان از جمله ایران برای ادارات ثبت ، شهرداری ،منابع طبیعی و… می باشد.

زمانی که نقشه برداری ملک طبق سیستم مختصات UTM یو تی ام انجام شود. مختصات چهار  گوشه ملک در روی کره زمین تعیین موقعیت می شود. که در سند مالکیت تک برگ به عنوان مشخصات ثبتی قید می شود. برای  تهیه نقشه یو تی ام UTM باید به کارشناس  رسمی نقشه برداری دادگستری مراجعه کرد.

هزینه تهیه نقشه یو تی ام UTM

هزینه تهیه نقشه یو تی ام طبق استاندارد اداره مربوطه و نوع پروژه و متراژ زمین محاسبه می شود. برای برآورد دقیق قیمت نقشه یو تی ام باید با شرکت مربوطه تماس حاصل شود. و باید توجه کرد که این نقشه ها دارای ارزش حقوقی هستند. و بیشتر باید به تجربه و کارایی کارشناس رسمی نقشه برداری دادگستری توجه کرد و قیمت نقشه را اولویت دوم قرار داد.

شرکت رادین مپ با نظارت کارشناس رسمی نقشه برداری دادگستری در تهیه نقشه های یو تی ام فعالیت می کند. و برای مشاوره می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید.

انواع نقشه یو تی ام UTM

نقشه UTM  ، به نقشه ای گفته می شود. که در  سیستم تصویر یو تی ام تعریف و ترسیم شده است. از لحاظ فنی و مهندسی و ساختار ما یک نوع  نقشه یو تی ام UTM  داریم. و هر نقشه ای که در سیستم مختصات یو تی ام به دست آمده باشد. نقشه ی یو تی ام است اما از لحاظ کاربرد برای ارائه به ادارات دولتی تقسیم بندی می شود. و متقاضی آن اداره ثبت ، شهرداری ، منابع طبیعی و… می باشند.

به عنوان مثال برای اخذ سند تک برگ برای اداره  ثبت، برای کسب جواز  ساخت برای شهرداری این نقشه ارائه می شود. و کاربرد آن با توجه به اداره مربوط است.

شرکت رادین مپ در زمینه تهیه نقشه های یو تی ام  فعالیت می کند برای  انجام تهیه نقشه یو تی ام تماس حاصل فرمایید.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انواع نقشه یو تی ام UTM

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما