تهیه نقشه یو تی ام دو خطی جهت ارائه به شهرداری

تهیه نقشه یو تی ام دو خطی جهت ارائه به شهرداری

 

نقشه دو خطی از جانب کجا از ما درخواست می شود؟

نقشه دو خطی از جانب شهرداری در خواست می شود. تا مغایرت بین وضع موجود و سند ملک معلوم شود. در این نقشه طول های سندی و طول های وضع موجود با دو رنگ مجزا نشان داده می شود. و سپس اگر این دو بر هم منطبق شد. و مساحت ها هم تقریبا برابر باشد. در نتیجه نقشه توسط کارشناس مهر و امضا می شود. و به شهرداری ارجاع داده می شود. در صورتی که عدم تطابق بین ابعاد یا مساحت مشاهده شود. و یا هر دو تطابق نداشته باشند. در این صورت تصمیماتی جهت رفع و حل این عدم تطابق گرفته می شود. تهیه این نقشه را می توان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد.

نقشه یو تی ام دو خطی

برای صدور جواز ساخت نیز قبل از انجام ساخت و ساز نقشه دو خطی ممکن است در خواست شود. در واقع زمانی این نقشه درخواست می شود. که بین ابعاد و مساحت سندی و وضع موجود ملک ناهماهنگی مشاهده شود. و در این صورت دستور نقشه یو تی ام دو خطی داده می شوذ.

به طور کلی پیش از آغاز هر ساخت و سازی مراجعه به شهرداری به جهت اخذ جواز ساخت ضروری می باشد. با مراجعه به شهرداری نیز مدارکی در خواست می شود. که یکی از این مدارک نقشه یو تی ام دو خطی می باشد.

برای تهیه این نقشه می توان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای تهیه این نقشه از روش های تخصصی و تجهیزات دقیقی بهره خواهد برد.

با تهیه این نقشه ابتدا برداشت زمینی انجام می شود. و در ادامه تطبیق ابعاد و مساحت سندی و وضع موجود انجام می شود. در نتیجه این نقشه بر روی نقشه یک دو هزارم جانمایی می شود. و بررسی های لازم بر روی این نقشه انجام می شود.

نقشه یو تی ام دو خطی

نقشه یو تی ام دو خطی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما