تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک و تهیه نقشه 1/2000 ام

تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک و تهیه نقشه 1/2000 ام

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کلیه ساخت و ساز های شهری زیر نظر شهرداری انجام می شود. و در نتیجه برای اینکه بتوان ساخت و سازی به صورت قانونی و اصولی انجام داد. لازم است نقشه یو تی ام وضع موجود ملک تهیه شود. تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک با دقت بالا و تهیه نقشه 1/2000 ام از عهده کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید. برای تهیه این نقشه از تجهیزات و نرم افزار های دقیقی استفاده می شود.

نقشه یو تی ام دو هزارم شهرداری

تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک برای شهرداری یعنی تهیه نقشه 1/2000ام شهرداری از عهده یک فرد متخصص بر می آید. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند با کیفیت بالا نقشه یو تی ام 1/2000 ام را تهیه نماید. و با مهر و امضای خود به آن اعتبار ببخشد.

برای تهیه این نقشه از وضع موجود ملک ابتدا برداشت زمینی سپس ترسیم دفتری نقشه یو تی ام انجام می شود. در واقع از جی پی اس دو یا سه فرکانسه که دقت بالایی دارد استفاده می شود. و مختصات یو تی ام کنج ها و شکستگی ها برداشت می شود. در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. و این نقشه بر روی نقشه یک دو هزارم جانمایی می شود. در نتیجه نقشه تهیه شده چاپ و مهر و امضا می شود و قابل ارائه به شهرداری خواهد بود. در نتیجه جواز ساخت را شهرداری صادر خواهدکرد.

شهرداری همچنین ممکن است نقشه یو تی ام دو خطی را در خواست نماید در واقع این نقشه زمانی لازم است تهیه شود که اطلاعات سندی ملک و اطلاعات وضع موجود ملک همخوانی نداشته باشند در نتیجه تهیه این نقشه برای بررسی این مغایرت  ضروری خواهد بود تا در نتیجه بعد از انجام ساخت و ساز مشکلی وجود نداشته باشد.

نقشه یو تی ام دو هزارم شهرداری

نقشه یو تی ام دو هزارم شهرداری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما