نقشه یو تی ام اصلاح سند

نقشه یو تی ام اصلاح سند

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام اصلاح سند زمانی لازم است تهیه شود. که وضع موجود با سند ملک مغایرت پیدا کنند. برای تهیه نقشه یو تی ام اصلاح سند لازم است به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. یکی از این افراد که میتواند این نقشه را با کیفیت بالایی تهیه نماید. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی میباشد. در نتیجه بر طبق اطلاعات حاصل از این نقشه سند جدید برای ملک صادر میشود.

نقشه utm دو خطی

در صورتی که به دلایل مختلفی ابعاد و مساحت وضع موجود ملک تغییر کند. هر چه زود تر لازم است تصحیح سند انجام شود. و سندی صادر شود که برابر با اطلاعات وضع موجود ملک می باشد.

برای تهیه نقشه یو تی ام اصلاح سند لازم است به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است. که میتواند این نقشه را با دقت بالا تهیه کند.

نقشه یو تی ام دو خطی است و تهیه میشود. تا مغایرت بین ابعاد مساحت سندی و وضع موجود حاصل شود. برای تهیه این نقشه ابتدا نقشه یو تی ام تهیه می شود. برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت میشود.

در ادامه مساحت و ابعاد دقیق وضع موجود ملک به دست می آید. در مرحله بعد طول های سندی ملک با یک رنگ و طول های وضع موجود ملک با رنگی دیگر بر روی نقشه واحد ترسیم میشود. و مساحت هر یک نیز در نقشه درج میشود. این نقشه مهر و امضا شده معتبر میشود و قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود در نتیجه سند قبلی ملک باطل میشود و سندی مطابق با وضع موجود ملک صادر میشود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

2

  1. مغازه ای دارم سند ملک از وضع موجود بیشتراست همسایه های مجاورین برعکس سند از وضع موجود کمتر است در ضمن ماهمون از یه نفر اینجوری خریدیم سوال ایجاست آیا اضافه ای که در تصرف همسایه هاست مال من است یا خیر ؟ آخر چه میشود؟

    • سلام وقت بخیر باید جانمایی پلاک ثبتی و تهیه نقشه یو تی ام دو خطی انجام بشه تا مشخص بشه که مساحت ها ذاتی به همین شکل هستش یا خیر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما