آدرس ملک با پلاک ثبتی

آدرس ملک با پلاک ثبتی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ممکن است فردی سند قدیمی از ملک قدیمی خود در دست داشته باشد. اما آدرس ملک بر روی زمین نا معلوم باشد. در نتیجه لازم است جانمایی پلاک ثبتی انجام شود. و نقشه یوتی ام جانمایی پلاک ثبتی تهیه شود.

تهیه نقشه جانمایی ثبتی املاک در تهران نقشه ای است که نشان می دهد. پلاک ثبتی ملک به کدام قطعه از زمین تعلق دارد. و موقعیت دقیق و حدود ملک با دقت بالا مشخص می شود. برای تهیه این نقشه لازم است به یک فرد متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

جانمایی پلاک ثبتی

در صورتی که ملک گمشده باشد در نتیجه انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی ضروری است. برای انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی مراجعه به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی ضروری می باشد. این متخصص به جهت انجام این عملیات تخصصی اسناد و مدارک قدیمی ملک را گرد آوری خواهد کرد. بعد از بررسی اسناد و مدارک قدیمی ملک با توجه به پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک در نتیجه نقشه نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج می شود.

در ادامه با جانمایی نقشه ثبتی ملک بر روی زمین در نتیجه آدرس و حدود اربعه ثبتی ملک معلوم می شود. در ادامه نقشه برداری از ملک آغاز می شود. و برای برداشت زمینی از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و برداشت زمینی از کنج ها انجام می شود در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود و این نقشه چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد نیز خواهد بود.

همچنین با یافتن آدرس ملک ممکن است مالک متوجه تعارض به حدود اربعه ملک گردد در نتیجه با ارائه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی به مراجع قضایی خواهد توانست اراضی خود را حفظ کند.

جانمایی پلاک ثبتی

جانمایی پلاک ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما