ارجاع کلیه کارهای ثبتی برای اداره ثبت مناطق 22 گانه تهران

ارجاع کلیه کارهای ثبتی برای اداره ثبت مناطق 22 گانه تهران به کارشناس رسمی دادگستری

ممکن است در واقع برای انجام امور ثبتی ملک به یکسری مدارک نیاز می باشد که مالک برای

تهیه آن باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی که متخصص اینکار می

باشد مراجعه کند به طور مثال برای اخذ سندتک برگ باید نقشه یو تی ام ملک را تهیه کند و به

اداره ثبت ارائه دهد و برای تهیه آن باید به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کند.

ارجاع کلیه کارهای ثبتی برای اداره ثبت مناطق 22 گانه تهران

برای انجام امور ثبتی مثل اخذ سند تک برگ باید موقعیت ملک مشخص شود و برای تعیین موقعیت

ملک باید نقشه یو تی ام تهیه شود و به اداره ثبت ارائه داده شود پس مالک برای تهیه نقشه یو

تی ام باید به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کند.

برای تهیه نقشه یو تی ام و تعیین موقعیت ملک کارشناس  مدارک و سند قدیمی که از ملک موجود

است را از مالک دریافت می کند و با استفاده از پلاک ثبتی درج شده درسند و نقشه های ثبتی و

همچنین عکس های هوایی که از دو سازمان نقشه برداری کشور و سازمان جغرافیایی نیرو های

مسلح تهیه کرده است موقعیت دقیق ملک را پیدا میکند و در این صورت آدرس ملک مشخص میشود.

برای اینکه موقعیت ملک تثبیت شود باید پلاک ثبتی جانمایی شده و نقشه یو تی ام از ملک تهیه

شود پس کارشناس با استفاده از تجهیزات دقیق نقشه برداری گوشه های ملک را برداشت میکند

و مختصات ملک را در سیستم مختصات یو تی ام به دست می آورد و در این صورت موقعیت ملک

تثبیت می شود و کارشناس این نقشه را مهر و امضا می کند تا دارای اعتبار شود و مالک می تواند

این نقشه را به اداره ثبت ارائه دهد و اداره ثبت برای ملک سند تک برگ صادر می کند.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

ارجاع کلیه کارهای ثبتی برای اداره ثبت مناطق 22 گانه تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما