ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

ارجاع  کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران به کارشناس رسمی دادگستری

که تخصص و تجربه انجام امور ثبتی و سند دارد ممکن است. این متخصص با طی

کردن روند اداری و همچنین تهیه نقشه یو تی ام برای این اداره بعنوان یک مدرک

مهم می تواند سند تک برگ را برای ملک اخذ نماید.

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

اسناد تک برگ دقت و امنیت بالایی دارند و جایگزین سند قدیمی هستند در صورتی

که سند ملکتان قدیمی باشد برای این که بتوانید ملک خود را معامله کنید ابتدا باید

تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ انجام شود. سند تک برگ امنیت و دقت بالایی

دارد با اخذ این سند اطلاعات فنی ملک در یک سیستم یکپارچه به نام کاداستر ثبت

می گردد به طوری که موقعیت ملک ثبت می گردد همچنین با اخذ سند تک برگ از

اداره ثبت اسناد بسیاری از مشکلات ملکی به وجود نخواهد آمد.

برای این تبدیل باید به اداره ثبت اسناد مراجعه گردد و روندی اداری و ثبتی طی شود

و همچنین یکسری مدارک تهیه شود. می توان کلیه کار های ثبتی و سندی ملک را

به یک فرد متخصص سپرد و یا به عبارت دیگر وکالت کلیه این امور را به فرد متخصص

و با تجربه ای مانند کارشناس رسمی دادگستری سپرد.

برای تهیه نقشه یو تی ام کارشناس ابتدا با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه

که دقت سانتی متری دارد برداشت خود را از کنج ها انجام می دهد.

سپس با استفاده از اتوکد ترسیم نقشه یو تی ام را انجام می دهد. این نقشه با مهر

و امضای کارشناس اعتبار لازم را کسب خواهد کرد. کارشناس این مدرک را به همراه

مدارک دیگر به این اداره ارائه می دهد و سپس سند تک برگ را اداره ثبت اسناد صادر

خواهد کرد.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

 ارجاع کارهای ثبتی

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما