استعلام پلاک ثبتی از شهرداری تهران

استعلام پلاک ثبتی از شهرداری تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورت نا موجود شدن سند در نتیجه لازم است. اقداماتی به جهت اخذ مجدد سند رسمی ملک انجام شود. یکی از اطلاعاتی که لازم است معلوم گردد. پلاک ثبتی ملک می باشد. در نتیجه انجام استعلام پلاک ثبتی ملک ضروری می باشد. برای انجام این استعلام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

انجام استعلام پلاک ثبتی ملک با تهیه نقشه یو تی ام ممکن می باشد. برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و در ادامه با تهیه نقشه یو تی ام موقعیت ملک معلوم می شود. سپس استعلام پلاک ثبتی گرفته می شود. و نقشه ثبتی ملک معلوم میشود.

انجام استعلام پلاک ثبتی

در صورتی که سند ملک از بین رفته باشد و یا مفقود شده باشد. در نتیجه می بایست استعلام پلاک ثبتی ملک انجام شود. تا پلاک ثبتی ملک معلوم گردد. در نتیجه لازم است استعلام پلاک ثبتی ملک انجام شود. تا پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک معلوم گردد.

برای انجام استعلام پلاک ثبتی ملک می توان به فردی مورد اعتماد مراجعه نمود که به بانک اطلاعات ثبتی دسترسی دارد. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است که می تواند این استعلام را انجام دهد و به پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک پی ببرد.

برای انجام این استعلام نقشه یو تی ام ملک تهیه می شود. برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه برای برداشت زمینی استفاده می شود و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت می شود در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می گیرد و موقعیت ملک آشکار می شود. سپس با توجه به موقعیت ملک نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج می شود و در نتیجه قطعه ثبتی ملک معلوم می گردد.

انجام استعلام پلاک ثبتی

انجام استعلام پلاک ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما