استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی

استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

به طور کلی ممکن است سند ملک از بین رفته باشد. و در نتیجه برای اخذ سند المثنی لازم است استعلام پلاک ثبتی ملک معلوم گردد. انجام استعلام پلاک ثبتی ملک از عهده کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید. ابن استعلام با توجه به موقعیت ملک انجام می شود. و کارشناس با توجه به نقشه ثبتی ملک به پلاک ثبتی ملک پی خواهد برد.

پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک

برای انجام استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی می بایست به متخصصی مراجعه نمود. که به بانک اطلاعات ثبتی دسترسی داشته باشد. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند به خوبی از عهده انجام استعلام پلاک اصلی و فرعی ملک بر بیاید.

برای انجام استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک لازم است. موقعیت دقیق ملک معلوم باشد. تا در نتیجه با توجه به موقعیت ملک پلاک ثبتی ملک معلوم شود. برای مشخص نمودن موقعیت دقیق ملک لازم است. نقشه یو تی ام ملک تهیه شود. برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و در نتیجه بعد از برداشت مختصات یو تی ام کنج ها و شکستگی ها در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. و در نتیجه موقعیت ملک معلوم می شود. در ادامه نقشه ثبتی ملک با توجه به موقعیت ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج می شود در نتیجه پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک معلوم می شود. در نتیجه اخذ سند رسمی از اداره ثبت اسناد ممکن می باشد.

همچنین عملیات جانمایی پلاک ثبتی زمانی لازم است انجام شود که حدود ثبتی ملک بر روی زمین نا معلوم گردد در نتیجه به جهت معلوم نمودن این حدود با دقت بالا انجام این عملیات ضروری می باشد.

پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک

پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما