استعلام پلاک ثبتی ملک در تهران

استعلام پلاک ثبتی ملک در تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای شناسایی املاک و اراضی پلاک ثبتی اصلی و فرعی به وجود آمده است. و همانند نام و نام خانوادگی افراد می باشد. که برای ملک می باشد. یکی از مواقعی که لازم است پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک معلوم شود. زمانی است که سند ملک مفقود شده باشد. در نتیجه انجام استعلام پلاک اصلی و فرعی ملک ضروری می باشد. برای انجام استعلام پلاک ثبتی ملک می توان به کارشناس رسمی دادگستر ی نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه پلاک ثبتی مربوط به قطعه ثبتی معلوم شود و امکان اخذ سند تک برگ وجود داشته باشد.

استعلام پلاک ثبتی

در صورت از بین رفتن سند ملک در نتیجه لازم است اقداماتی انجام شود. تا بتوان برای ملک سند رسمی اخذ نمود. برای اخذ سند المثنی لازم است مدارک و اطلاعاتی ارائه شود. از جمله آن ها پلاک اصلی و فرعی ملک می باشد. و در نتیجه برای معلوم نمودن آن لازم است استعلام پلاک ثبتی ملک انجام شود.

انجام استعلام پلاک ثبتی ملک را می توان به کارشناس رسمی دادگستری که فردی متخصص است و به بانک اطلاعات ثبتی دسترسی دارد، سپرد.

برای انجام این استعلام ابتدا نقشه یو تی ام تهیه می شود تا در نتیجه با تهیه نقشه یو تی ام اطلاعات فنی ملک حاصل شود و  انجام استعلام نقشه ثبتی ملک ممکن باشد تا در نتیجه معلوم شود قطعه مورد نظر متعلق به کدام پلاک ثبتی می باشد.

برای تهیه نقشه یو تی ام ابتدا برداشت زمینی انجام می شود و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت می شود در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. با تهیه این نقشه اطلاعات فنی ملک معلوم میشود در ادامه نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج می شود. با معلوم شدن پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک امکان اخذ سند رسمی برای ملک وجود خواهد داشت.

استعلام پلاک ثبتی

استعلام پلاک ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما