انجام تفسیر عکس کشاورزی توسط کارشناس

انجام تفسیر عکس کشاورزی توسط کارشناس ممکن می باشد و ممکن است دولت اراضی افراد را در لیست اراضی ملی قرار دهد در این صورت افراد میتوانند به رای دولت اعتراض نمایند در نتیجه لازم است با انجام تفسیر عکس هوایی سابقه احیا در اراضی بررسی شود در آخر گزارش تفسیر عکس هوایی به عنوان مدرکی تهیه و مهر و امضا میشود و قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام تفسیر عکس کشاورزی توسط کارشناس

اراضی ملی به زمین هایی می گویند که انسان ها در آن هیچ احیایی انجام نداده است و اراضی شکل طبیعی خود را حفظ کرده است اما در صورتی که افراد در اراضی کشت و زرع انجام داده باشد اراضی احیا شده به شمار خواهد رفت.

دولت همواره در پی اراضی ملی است و در صورتی که اراضی را ملی تشخیص دهد آن را اعلام خواهد کرد. ممکن است اراضی شما به اشتباه در لیست اراضی ملی قرار بگیرد در این صورت ابتدا  لازم است که تشکیل پرونده داد و در ادامه مدارکی را به عنوان تامین دلیل تهیه نمود. در واقع از آنجایی که اراضی ملی اعلام شده است لازم است بررسی سابقه احیا در اراضی انجام شود و در صورتی که سابقه احیا در اراضی اثبات شود مشخص میشود اراضی ملی نمیباشد برای بررسی سابقه احیا در اراضی انجام تفسیر عکس هوایی ضروری است. تفسیر عکس هوایی از عهده کارشناس رسمی دادگستری بر می آید.

کارشناس در ابتداعکس های هوایی را از منطقه در چند دوره از سازمان نقشه برداری تهیه می کند و بعد تفسیر آن را آغاز می کند تا نوع اراضی تشخیص داده شود برای انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ استفاده میشود در آخر گزارشی از تفسیر عکس هوایی تهیه می گردد و این گزارش قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

مطالب مرتبط

انجام تفسیر عکس هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما