انجام تفکیک آپارتمان و هزینه

انجام تفکیک آپارتمان و هزینه

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفکیک آپارتمان عملیاتی تخصصی است و انجام میشود. تا مساحت دقیق هر واحد معلوم گردد. این عملیات بعد و قبل از اتمام ساخت آپارتمان قابل انجام است.

برای انجام تفکیک آپارتمان میتوان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام این عملیات از تجهیزات دقیق و روش های تخصصی بهره خواهد برد.

تفکیک آپارتمان کارشناس رسمی دادگستری

در صورتی که افراد پیش از اتمام ساخت و ساز آپارتمان قصد انجام خرید و فروش واحد های آپارتمانی را داشته باشند. مساحت و متراژ دقیق هر واحد بر آورد می شود. که انجام پیش تفکیک آپارتمان ضروری خواهد بود. و هزینه انجام این عملیات بر طبق تعرفه سازمان نقشه برداری هر ساله معلوم می شود.

انجام تفکیک آپارتمان را میتوان به یک فرد متخصص سپرد. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان فرد متخصصی است. که میتواند نقشه برداری تفکیک آپارتمان و تهیه نقشه تفکیک آپارتمان را پیش از اتمام ساخت آپارتمان به خوبی انجام داده. و در نتیجه مساحت و متراژ دقیق هر واحد از آپارتمان را بر آورد نماید.

برای انجام تفکیک آپارتمان پیش از اتمام ساخت آپارتمان ابتدا با استفاده از متر لیزری واحد های آپارتمانی مورد معامله برداشت میشود. در ادامه بعد از اتمام برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه پیش تفکیک آپارتمان انجام میشود. و مساحت و متراژ دقیق هر واحد از آپارتمان حاصل میشود.

در نتیجه با به دست آوردن این اطلاعات امکان انجام معامله با اطمینان بالا وجود داشته باشد. که با به دست آمدن متراژ و مساحت دقیق هر واحد افراد میتوانند. بدون متضرر شدن از انجام این معامله، واحد آپارتمانی را معامله کنند. در واقع مساحت به دست آمده. از تفکیک آپارتمان برابر با مساحتی است. که در سند تک برگ ملک درج خواهد شد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما