انجام نقشه برداری تفکیک آپارتمان توسط کارشناس رسمی

انجام نقشه برداری تفکیک آپارتمان توسط کارشناس رسمی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انجام نقشه برداری تفکیک آپارتمان توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی امکان پذیر می باشد. در واقع انجام نقشه برداری تفکیک آپارتمان قبل و بعد از اتمام ساخت آپارتمان قابل انجام است. تا در نتیجه متراژ و مساحت دقیق هر یک از واحد های آپارتمانی مشخص شود. در واقع تنها زمانی لازم است پیش از اتمام ساخت آپارتمان این عملیات انجام شود. که برخی از افراد قصد خرید و فروش واحد های آپارتمانی را داشته باشند. در این صورت برای بالا بردن اطمینان معامله و جلوگیری از ضرر و زیان های احتمالی لازم است. پیش تفکیک آپارتمان توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام شود. تا مساحت و متراژ دقیق هر واحد معلوم گردد.

تفکیک آپارتمان و تهیه نقشه

برخی از افراد معامله واحد های آپارتمانی را قبل از اتمام ساخت آپارتمان انجام می دهند. یعنی واحدی از آپارتمان را پیش خرید می کنند. اما لازم است برای بالا بردن اطمینان معامله و جلوگیری از ضرر و زیان مساحت واحد آپارتمان با انجام تفکیک مشخص شود. در واقع از آنجایی که مساحت واحد های آپارتمانی قبل از اتمام ساخت معلوم نمی باشد. بنابراین برای این که بتوان معامله را مطمئن انجام داد. و بعد از انجام معامله متضرر نشد باید مساحت دقیق هر واحد از آپارتمان در این مرحله حاصل شود.

در نتیجه لازم است پیش تفکیک آپارتمان انجام شود. و برای انجام پیش تفکیک آپارتمان می توان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام این عملیات ابتدا برداشت از واحد های آپارتمانی را انجام خواهد داد. و با استفاده از متر لیزری واحد های آپارتمانی را برداشت خواهد کرد. در ادامه ترسیم نقشه پیش تفکیک آپارتمان انجام می شود و این افراد می توانند با خیال راحت معامله را انجام دهند و نگران ضرر و زیان در انجام معامله نشوند.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما