انجام کلیه امور وکالت مربوط به تبدیل سند به سند تک برگ

انجام کلیه امور وکالت مربوط به تبدیل سند به سند تک برگ را می توان به فردی سپرد

که در این امور تجربه کافی داشته باشد و تخصص تهیه مدارک مورد در خواست را نیز

داشته باشد و کارشناس رسمی دادگستری فردی است که میتوان وکالت کلیه امور

اخذ سند تک برگ را به وی سپرد.

انجام کلیه امور وکالت مربوط به تبدیل سند به سند تک برگ

اسنادی که امروزه از جانب اداره ثبت اسناد صادر می شود سند تک برگ هستند این

اسناد امنیت بالایی دارند و در آن اطلاعات با دقت بالا درج نشده است. اسناد قدیمی

بر خلاف این اسناد دقت پایینی دارند و در آن اطلاعات به صورت کامل درج نشده است

همچنین با توجه به معایب این اسناد مشکلات زیادی برای مالک پیش می آید.

با توجه به معایب این اسناد، اسناد تک برگ به وجود آمدند و امروزه برای این که افراد

بخواهند ملک را معامله کنند در صورتی که سند ملک قدیمی باشد می بایست سند

قدیمی تعویض گردد و سند تک برگ صادر شود.

برای تعویض سند قدیمی به سند تک برگ میتوان به یک کارشناس رسمی دادگستری

مراجعه کرد تا کلیه امور تعویض سند را این متخصص انجام دهد. وی برای این که این

تعویض انجام شود ابتدا در خواست اخذ سند تک برگ را در اداره ثبت، ثبت خواهد کرد

سپس مدارک از جمله نقشه یو تی ام را تهیه خواهد کرد. برای تهیه نقشه یو تی ام

از جی پی اس دو فرکانسه که دقت سانتی متری دارد بهره میگیرد و مختصات یو تی

ام گوشه های ملک را برداشت خواهد کرد سپس ترسیم نقشه یو تی ام را انجام می

دهد و نقشه تهیه شده را مهر و امضا خواهد کرد در نتیجه مجموع مدارک به اداره ثبت

اسناد ارائه می گردد و سند تک برگ با طی شدن روند اداری صادر خواهد شد.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

وکالت اخذ سند تک برگ

انجام کلیه امور وکالت مربوط به تبدیل سند به سند تک برگ

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما