تصاویر ماهواره ای چیست ؟

تصاویر ماهواره ای چیست ؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورتی که اراضی ملی اعلام شود. در نتیجه لازم است سابقه احیا در اراضی با انجام تفسیر عکس هوایی بررسی شود. و تامین دلیلی برای ارائه به مراجع قضایی تهیه شود. برای انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا تهیه عکس هوایی و تصاویر ماهواره ای ضروری خواهد بود. تفسیر و بررس عکس هوایی را می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد.

تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای

در صورت بروز اختلافات ملکی لازم است در نتیجه تامین دلیلی تهیه شود. برای مثال دولت مالک اراضی ملی است. و ممکن است برخی از اراضی راملی اعلام نماید. مالکین این اراضی به جهت حفظ اراضی خود لازم است تامین دلیلی را ارائه دهند. که نشان دهنده سابقه احیا در اراضی باشد. در نتیجه انجام تفسیر عکس هوایی ضروری خواهد بود.

تفسیر و بررسی عکس هوایی و تصاویر ماهواره ای از عهده کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی برداری یا امور ثبتی بر می آید. این متخصص با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی را بررسی و تفسیر خواهد کرد. و با اتمام تفسیر عکس هوایی در نتیجه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه می گردد.

به جهت انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا عکس هوایی تهیه می گردد. عکس هوایی توسط سازمان نقشه برداری و سازمان جغرافیا در کشورمان اخذ می گردد. و به صورت آرشیوی حفظ و نگهداری می شود. کارشناس با مراجعه به این سازمان ها با توجه به سال عکسبرداری عکس هوایی را تهیه خواهد کرد.

کارشناس رسمی دادگستری تفسیر و بررسی عکس هوایی را با استریوسکوپ انجام خواهد داد. و در نتیجه سابقه اراضی بررسی می شود. کارشناس بعد از پی بردن به سابقه احیا در اراضی در ادامه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه می شود. این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی به جهت حل اختلافات ملکی خواهد بود.

تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای

تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما