تعرفه نقشه برداری 1400 گیلان

تعرفه نقشه برداری 1400 گیلان

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام نقشه ای با مختصات جهانی منحصر به فرد می باشد. و تهیه این نقشه با دقت بالا مورد قبول است. از جمله اداراتی که نقشه یو تی ام را درخواست می کند. اداره ثبت اسناد می باشد. در واقع این اداره نقشه یو تی ام را برای انجام امور ثبتی ملک در خواست می کند.  برای تهیه نقشه یو تی ام حتما باید به یک فرد متخصص مراجعه کرد. تا در نتیجه نقشه یو تی ام با دقت بالا تهیه شود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند با دقت بالا نقشه یو تی ام را تهیه نماید. و با مهر و امضای خود به نقشه تهیه شده اعتبار ببخشد.

انجام نقشه برداری با دقت بالا

در صورتی که فردی قصد تبدیل سند قدیمی ملک خود را به سند تک برگ داشته باشد. لازم است مدارکی را تهیه و به اداره ثبت اسناد ارائه دهد. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است. که با نقشه برداری دقیق از ملک حاصل می شود.

هر ساله سازمان نقشه برداری تعرفه جدیدی از خدمات نقشه برداری ارائه می دهد. و در نتیجه کارشناسان نیز موظف اند. که بر طبق تعرفه قیمت انجام نقشه برداری را ارائه دهند. تعرفه نقشه برداری سال 1400 در گیلان بر طبق تعرفه تعیین می گردد. برای انجام نقشه برداری به جهت تهیه نقشه یو تی ام میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای تهیه این نقشه و انجام نقشه برداری از ملکی در گیلان ابتدا برداشت زمینی را انجام خواهد داد وی با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه برداشت زمینی را انجام خواهد داد و بعد از برداشت سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود و نقشه یو تی ام مهر و امضا شده قابل ارائه به ادارات خواهد بود.

انجام نقشه برداری با دقت بالا

انجام نقشه برداری با دقت بالا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما