تعرفه کارشناسی نقشه برداری

تعرفه کارشناسی نقشه برداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

از جانب ادارات و سازمان های دولتی معمولا مدارکی در خواست می شود. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام می باشد. اداره ثبت اسناد از جمله سازمان هایی می باشد. که این نقشه را در خواست می کند. در واقع به جهت اخذ سند تک برگی از اداره ثبت اسناد لازم است اطلاعات فنی ملک بر آورد شود. و در نتیجه لازم است نقشه یو تی ام ملک تهیه گردد. برای تهیه نقشه یو تی ام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت تهیه نقشه یو تی ام از تجیزات نقشه برداری مخصوص و دقیق بهره خواهد برد. و جهت تعیین  تعرفه کارشناسی نقشه برداری برای ملک با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی دادگستری

اداره ثبت اسناد و مدارک به جهت انجام امور ثبتی نقشه یو تی ام را در خواست می کند. برای اخذ سند تک برگ از اداره ثبت اسناد، تصحیح سند ملک، اخذ سند طبق ماده 147 لازم است این نقشه تهیه شود. با تهیه نقشه یو تی ام مساحت، ابعاد و موقعیت دقیق ملک  حاصل می شود.

برای انجام نقشه برداری دقیق و تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا لازم است به یک فرد متخصص مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است که می تواند با دقت بالایی این نقشه را تهیه نماید. برای تهیه نقشه یو تی ام ابتدا لازم است برداشت زمینی انجام شود برای برداشت زمینی از دوربین توتال استیشن استفاده می شود و برداشت زمینی انجام می شود. در ادامه با اتمام برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می گیرد و نقشه یو تی ام چاپ و مهر و امضا می شود و قابل ارائه به ادارات و سازمان های مختلف خواهد بود تا در نتیجه امور ملک در ادارات به انجام برسد.

تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی دادگستری

تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی دادگستری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما