تعیین سابقه احیا زمین های زراعی

تعیین سابقه احیا زمین های زراعی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با ملی اعلامشدن اراضی افراد میتوانند به این رای اعتراض کنند. و در نتیجه با ارائه تامین دلیل حل اختلافات ممکن خواهد بود. در واقع لازم است سابقه احیا در اراضی با انجام تفسیر عکس هوایی بررسی شود. برای تعیین سابقه احیا زمین زراعی میبایست به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است. که از عهده تفسیر عکس هوایی برای بررسی سابقه احیا در اراضی بر می آید.

تفسیر عکس هوایی و تهیه تامین دلیل

اختلافاتی که معمولا در حوزه املاک نیز پیش می آید. که برای حل آن طرفین دعوا به دادگاه مراجعه خواهند کرد. یکی از این اختلافات مربوط به ملی اعلام شدن اراضی میباشد. در واقع ممکن است دولت اراضی برخی از اشخاص را ملی اعلام نماید. در نتیجه مالک اراضی میتواند به این رای معترض باشد. و سپس میتواند تامین دلیلی تهیه نماید که نشان دهنده سابقه احیا در زمین زراعی باشد. بررسی سابقه احیا زمین با انجام تفسیر عکس هوایی ممکن است.

برای انجام تفسیر عکس هوایی میبایست به یک فرد متخصص و با تجربه ای مراجعه نمود. که در نتیجه بتواند با انجام تفسیر عکس هوایی سابقه احیا در زمین زراعی را تشخیص دهد. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان فرد متخصصی است. که میتواند از عهده تفسیر عکس هوایی بر بیاید.

برای انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا عکس هوایی تهیه میشود. در واقع بعد از تهیه عکس هوایی قدیمی ملک سپس تفسیر و بررسی عکس هوایی برای تعیین سابقه احیا زمین زراعی انجام میگیرد. و کارشناس از استریوسکوپ برای بررسی و تفسیر عکس هوایی استفاده خواهد کرد. در نتیجه بعد از بررسی و تفسیر عکس هوایی و مشخص شدن سابقه احیا در اراضی یک گزارش از تفسیر عکس هوایی تهیه میشود و این گزارش مهر و امضا شده به عنوان مدرکی قبل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود تا اختلافات به وجود آمده حل شود. در واقع با تعیین سابقه احیا در اراضی معلوم میشود که اراضی ملی نمیباشد و احیا شده است و مالک میتواند اراضی خود را حفظ نماید.

تفسیر عکس هوایی و تهیه تامین دلیل

تفسیر عکس هوایی و تهیه تامین دلیل

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما