تفسیر عکس هوایی با نرم افزار و تهیه گزارش

                                                        تفسیر عکس هوایی با بروز ترین تجهیزات

چه زمانی ما به تفسیر عکس هوایی احتیاج داریم؟

تفسیر عکس هوایی با نرم افزار و تهیه گزارش زمانی لازم است انجام شود که اراضی درلیست منابع طبیعی قرار گرفته باشد و اشخاص به این رای معترض باشند و در این صورت لازم است با انجام تفسیر عکس هوایی سابقه احیا در اراضی بررسی شود.

از کجا می توانیم به تفسیر عکس هوایی دست پیدا کنیم؟

شما برای این کار میتوانید روی مجموعه ی ما حساب باز کنید،شرکت رادین مپ با سابقه ی طولانی در انجام تفسیر عکس هوایی توسط کارشناسان خود از جمله کارشناس رسمی دادگستری توانسته پاسخگو تمامی نیاز های

متقاضاین خودباشد شما میتوانید برای مشاوره ی رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید

09126074952

09129277534

02166398316

تفسیر عکس هوایی با نرم افزار و تهیه گزارش

یکی از مواقعی که لازم است عکس هوایی تفسیر گردد زمانی است که اختلافات ملکی به وجود بیاید برای مثال ممکن است دولت اراضی را ملی اعلام نماید با ملی اعلام شدناراضی مالکین اراضی می توانند به رای دولت معترض

باشند و از آنجایی که برخی از این اراضی به اشتباه ملی اعلام میشوند امکان حفظ اراضی وجود دارد بنابراین مالک اراضی با مراجعه به مراجع قضایی و تشکیل پرونده در ادامه لازم است مدارک را به عنوان تامین دلیل تهیه نمود.

در واقع باید سابقه احیا در اراضی با انجام تفسیر عکس هوایی بررسی شود و در صورتی که سابقه احیا در اراضی مشخص شود در ادامه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه می شود

برای انجام تفسیر عکس هوایی می توان به فرد متخصص و با تجربه همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کرد این متخصص می تواند با مهر و امضای خود به گزارش تهیه شده اعتبار ببخشد.

برای تفسیر عکس هوایی کارشناس ابتدا عکس هوایی مربوط به ملک را در ادوار گذشته را تهیه خواهد کرد سپس تفسیر عکس هوایی را با استفاده از استریوسکوپ انجام خواهدداد و اطلاعات لازم از عکس ها استخراج می شود.

در ادامه گزارشی در این باره تهیه ومهر و امضا خواهد کرد تا قابل ارائه به مراجع قضایی باشد در نتیجه این گزارش به همراه مدارک دیگر قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

راه های تماس با شرکت رادین مپ 09129277534 و 02166398316 و09126074952 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

تفسیر عکس هوایی

تفسیر عکس هوایی با نرم افزار و تهیه گزارش

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما