تهیه نقشه تفکیک آپارتمان در تهران با مهر و امضا کارشناس رسمی

تهیه نقشه تفکیک آپارتمان در تهران با مهر و امضا کارشناس رسمی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تهیه نقشه تفکیک آپارتمان در تهران با مهر و امضا کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی به صورت خصوصی پیش از اتمام ساخت آپارتمان قابل انجام است. در واقع ممکن است افراد قصد خرید و فروش واحد های آپارتمانی را قبل از اتمام ساخت و ساز داشته باشند. در نتیجه لازم است پیش تفکیک آپارتمان انجام شود. تا مساحت و متراژ دقیق هر واحد معلوم شود و بتوان معامله را با اطمینان بالا انجام داد.

انجام تفکیک آپارتمان و مراحل آن

با اتمام ساخت آپارتمان تفکیک آپارتمان انجام می شود. تا در نتیجه مساحت و متراژ دقیق هر واحد برای اخذ سند تک برگ هر واحد حاصل شود. برخی از افراد مایل به انجام معامله پیش خرید و پیش فروش هستند. برای اینکه این معاملات با اطمینان بالا انجام شود. لازم است پیش تفکیک آپارتمان برای به دست آمدن مساحت دقیق هر واحد انجام شود. انجام این عملیات از عهده کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید.

کارشناس برای تهیه نقشه پیش تفکیک آپارتمان به منظور بدست آوردن متراژ دقیق واحد های آپارتمانی با دقت بالا استفاده می کند. و مترکشی هر واحد را انجام می دهد. سپس بعد از اتمام برداشت ترسیم نقشه پیش تفکیک آپارتمان برای هر واحد انجام می شود. با تهیه این نقشه مساحت و متراژ هر واحد به صورت مجزا حاصل می شود.

با معلوم شدن این اطلاعات با دقت بالا امکان انجام معامله و عقد قرار داد بین طرفین معامله وجود خواهد داشت. و معامله با اطمینان بالا انجام می گیرد. و هیچ یک از طرفین معامله به طور قطع ضرر نخواهند کرد. این مساحت به دست آمده دقیقا برابر با مساحتی است. که در سند تک برگ درج خواهد شد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما