تهیه نقشه یو تی ام املاک مشاعی برای تعیین حدود دقیق

تهیه نقشه یو تی ام املاک مشاعی برای تعیین حدود دقیق

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام از جانب ادارات و سازمان های مختلف ملکی در خواست می شود. از جمله این ادارات اداره ثبت اسناد است. و به جهت اخذ سند تک برگ لازم است این نقشه تهیه شود. تا اطلاعات فنی ملک معلوم گردد. و آماده درج در سند تک برگ شود. برای تهیه نقشه یو تی املاک مشاعی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

نقشه یو تی ام املاک مشاعی و مادر

به جهت اخذ سند تک برگ از اداره ثبت اسناد لازم است مدارکی را تهیه نمود. و به اداره ثبت اسناد ارائه داد. از جمله این مدارک نقشه یو تی ام است. در واقع نقشه یو تی ام نقشه ای با مختصات جهانی است. و با تهیه آن مساحت، ابعاد و موقعیت دقیق ملک معلوم می شود. تهیه این نقشه لازم است با دقت بالا انجام شود. تا در نتیجه مورد قبول اداره ثبت اسناد قرار بگیرد.

برای تهیه نقشه یو تی ام املاک مشاعی می بایست به یک فرد متخصص مراجعه کرد. تا نقشه تهیه شده مورد قبول  ادارات قرار بگیرد.

برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند این نقشه را با دقتی بالا تهیه نماید.

برای تهیه نقشه یو تی ام املاک مشاعی ابتدا برداشت زمینی از ملک مادر انجام می شود و مختصات یو تی ام کنج ها وشکستگی های آن بر داشت می شود در ادامه مختصات یو تی ام کنج های قطعه مشاعی برداشت می گرددو در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود و نقشه تهیه شده مهر و امضا شده معتبر می شود.

نقشه یو تی ام املاک مشاعی و مادر

نقشه یو تی ام املاک مشاعی و مادر

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما