تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود جهت ارائه به شهرداری

تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود جهت ارائه به شهرداری

به جهت اخذ جواز ساخت از شهرداری لازم است مدارکی را تهیه و به شهرداری ارائه داد. بدون اخذ جواز ساخت انجام ساخت و ساز به صورت قانونی ممکن نمی باشد. نقشه یو تی ام یک دو هزارم از جمله مدارکی است که شهرداری به جهت صدور جواز ساخت در خواست خواهد کرد. به جهت تهیه این نقشه می توان به یک فرد متخصص و با تجربه همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تهیه نقشه یو تی ام یک دو هزارم شهرداری کارشناس رسمی

اخذ جواز ساخت از شهرداری زمانی ممکن است که مدارکی را به شهرداری ارائه نمود. از جمله مدارکی ا که شهرداری درخواست می کند نقشه یو تی ام دو هزارم می باشد.

به منظور تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود جهت ارائه به شهرداری می بایست به فردی متخصص و با تجربه مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند. این نقشه را با دقت بالا تهیه کند.

نقشه یو تی ام شهرداری نقشه یک دو هزارم می باشد. با تهیه این نقشه موقعیت دقیق ملک معلوم می گردد. برای تهیه این نقشه ابتدا برداشت زمینی از عرصه ملک انجام می شود. و در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. سپس با جانمایی نقشه تهیه شده بر روی نقشه 1/2000 انجام می شود و در نتیجه نقشه یو تی ام تهیه شده چاپ و مهر و امضا می شود و قابل ارائه به شهرداری خواهد بود.

همچنین در مواقع خاص نقشه یو تی ام دو خطی از جانب شهرداری در خواست گردد در واقع ممکن است ابعاد و مساحت سندی ملک با ابعاد و مساحت وضع موجود مغایرت داشته باشد در نتیجه لازم است نقشه یو تی ام دو خطی تهیه شود تا این مغایرت بررسی و حل گردد.

تهیه نقشه یو تی ام یک دو هزارم شهرداری کارشناس رسمی

تهیه نقشه یو تی ام یک دو هزارم شهرداری کارشناس رسمی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما