جانمایی عکس هوایی برای سابقه احیا

جانمایی عکس هوایی برای سابقه احیا

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

جانمایی عکس هوایی برای سابقه احیا انجام میشود تا در نتیجه ملی بودن یا نبودن اراضی معلوم شود. ممکن است فردی متوجه ملی اعلام شدن اراضی اش از طرف دولت شود. در این صورت به این رای معترض خواهد شد. برای اعتراض به ملی اعلام شدن اراضی پرونده حقوقی تشکیل میگردد. و سپس لازم است تامین دلیلی تهیه شود و به مراجع قضایی ارائه شود. در واقع لازم است با انجام تفسیر عکس هوایی سابقه احیا در اراضی بررسی شود. برای انجام تفسیر عکس هوایی برای پی بردن به سابقه احیا در اراضی لازم است به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تعیین سابقه احیا زمین

جانمایی عکس هوایی برای سابقه احیا زمانی میبایست انجام شود. که اراضی ملی اعلام گردد در واقع دولت مالک اراضی ملی است. و زمانی که اراضی را ملی تشخیص دهد. آن را اعلام خواهد کرد. در واقع دولت با توجه به بی استفاده بودن اراضی این رای را صادر میکند. اما ممکن است این امر درست نباشد و اراضی ملی نباشد.

در نتیجه مالکین اراضی زراعی حق اعتراض به این رای دولت را دارند. و در صورتی که بتوانند مدرکی را تهیه کنند. که نشان دهنده سابقه احیا در اراضی باشد. میتوانند اراضی خود را حفظ نمایند در واقع در اراضی ملی سابقه احیا وجود ندارد. و زمین شکل طبیعی خود را دارد.

 

برای بررسی سابقه احیا به منظور تهیه تامین دلیل انجام تفسیر عکس هوایی ضروری میباشد. که برای آن میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کرد. برای انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا عکس هوایی قدیمی تهیه میشود. و سپس تفسیر عکس هوایی آغاز میشود. کارشناس با استفاده از استریوسکوپ تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد. و در نتیجه سابقه احیا در اراضی بررسی و معلوم میشود. در ادامه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه میشود و این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما