جانمایی عکس هوایی و تهیه گزارش

جانمایی عکس هوایی و تهیه گزارش

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

به طور کلی ممکن است افراد بر سر حدود و مرز ها به مشکل بر بخورند. و در نتیجه برای حل این اختلافات لازم است. جانمایی عکس هوایی انجام شود. و گزارش تفسیر عکس هوایی به عنوان تامین دلیل ارائه گردد. برای انجام تفسیر عکس هوایی و  تهیه گزارش آن لازم است. به متخصصی همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ استفاده خواهد کرد.

تفسیر عکس هوایی برای جانمایی ملک

در صورتی که حدود اربعه ملک بر روی زمین نا معلوم باشد. و در نتیجه برای مشخص کردن این حدود بر روی زمین لازم است اقداماتی صورت بگیرد. در صورتی که این حدود بر روی زمین نا معلوم باقی بمانند. در نتیجه به حدود ملک تعارض می شود. و اختلافاتی به وجود خواهد آمد. برای حل این اختلافات لازم است تفسیر عکس هوایی برای جانمایی ملک انجام شود.

برای انجام جانمایی عکس هوایی لازم است به یک فرد متخصص و با تجربه ای مراجعه نمود. تا در نتیجه با تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی تامین دلیلی جهت ارائه به مراجع قضایی مورد قبول قرار بگیرد. کارشناس رسمی دادگستری میتواند جانمایی عکس هوایی را با دقت بالا انجام داده. و تهیه گزارش با مهر و امضای این متخصص معتبر میشود.

برای انجام جانمایی عکس هوایی ابتدا عکس هوایی قدیمی تهیه میشود. در ادامه تفسیر عکس هوایی انجام میشود. که در نتیجه وجود دیوارکشی اراضی بررسی میگردد. در ادامه با تشخیص دیوارکشی قدیمی ملک و جانمایی آن بر روی زمین حدود اربعه ملک معلوم میشود.

در ادامه نقشه برداری از ملک انجام میشود و نقشه یو تی ام ملک تهیه میشود سپس با تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی و ارائه آن به مراجع قضایی در نتیجه اختلافات به وجود آمده قابل حل خواهد بود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما