جانمایی پلاک های قدیمی شاهنشاهی و سند خوانی

جانمایی پلاک های قدیمی شاهنشاهی و سند خوانی از عهده یک فرد متخصص بر می آید. در صورتی که آدرس ملکی نا معلوم باشد در نتیجه برای معلوم نمودن آدرس ملک لازم است جانمایی پلاک ثبتی توسط یک فرد متخصص انجام شود و کارشناس رسمی دادگستری می تواند انجام این عملیات را بر عهده بگیرد و آدرس دقیق و واقعی ملک را پیدا کند

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

جانمایی پلاک های قدیمی شاهنشاهی و سند خوانی

به طور کلی برخی از املاک آدرس معلومی ندارند و ملک گمشده به حساب می آیند همین مشخص نبودن آدرس ملک ممکن است باعث شود که ملک مورد تجاوز قرار بگیرد در نتیجه لازم است هرچه زود تر اقدام به مشخص کردن آدرس ملک نمود. برای معلوم نمودن آدرس ملک گمشده لازم است جانمایی پلاک ثبتی انجام شود. انجام این عملیات تخصصی را میتوان به یک فرد متخصص سپرد و کارشناس رسمی دادگستری میتواند انجام این عملیات را بر عهده بگیرد.

جانمایی پلاک ثبتی عملیاتی است که با استفاده از پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک انجام می شود و در نتیجه طبق پلاک ثبتی ملک قطعه ثبتی ملک بر روی نقشه های ثبتی جستجو و معلوم می گردد. از این روش برای املاکی که موقعیت مکانی و یا حد و مرز مشخصی ندارند استفاده می شود .

کارشناس برای انجام این عملیات ابتدا مدارک و اسناد ثبتی را گرد آوری می کند و سپس با استفاده از روش های تخصصی جانمایی نقشه های ثبتی را بر روی زمین انجام می دهد و سپس نقشه یو تی ام را تهیه می کند. در نتیجه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی را جهت ارائه به اداره ثبت مهر و امضا می کند و با مهر و امضای وی این نقشه معتبر خواهد شد و سند تک برگ قابل اخذ خواهد بود.

مطالب مرتبط

جانمایی پلاک ثبتی سند های قدیمی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما