دانلود نقشه ماهواره ای با کیفیت بالا

دانلود نقشه ماهواره ای با کیفیت بالا

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

از جمله مواقعی که لازم است سابقه احیا در اراضی بررسی شود. وقتی است که اراضی ملی اعلام گردد. در نتیجه برای حفظ اراضی لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود. و سابقه احیا در اراضی بررسی گردد.  برای انجام تفسیر و بررسی عکس هوایی میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری با امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام تفسیر عکس هوایی از روش برجسته بینی استفاده خواهد کرد. و اطلاعات را از عکس هوایی استخراج خواهد کرد.

تفسیر و بررسی عکس هوایی و ماهواره ای

به طور کلی ممکن است اراضی ملی اعلام شود. با ملی اعلام شدن اراضی لازم است اقداماتی انجام شود. تا بتوان اراضی را حفظ نمود. اراضی ملی به زمینی گفته می شود. که سابقه احیا در آن وجود ندارد. و زمین بدون دخالت انسانی شکل طبیعی خود را حفظ نموده است.

بنابراین مالکین اراضی که به اشتباه زمین کشاورزیشان در زیر مجموعه اراضی ملی قرار گرفته است. مجاز اند که به رای دولت اعتراض کنند. برای اینکه بتوانند اراضی خود را پس بگیرند. باید ثابت شود اراضیشان احیا شده است یعنی سابقه کشاورزی در آن وجود دارد. برای اینکه سابقه و پیشینه اراضی بررسی شود. تنها یک راه وجود دارد و آن هم تفسیر عکس های هوایی است. و در نتیجه لازم است دانلود نقشه ماهواره ای با کیفیت بالا تهیه شود.

انجام تفسیر و بررسی عکس هوایی و دانلود نقشه ماهواره ای با کیفیت بالا از عهده کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید.

کارشناس رسمی بعد از تهیه عکس هوایی و دانلود نقشه ماهواره ای در ادامه با استفاده از روش های مخصوص و دقیقی عکس های هوایی را تفسیر خواهد کرد و سپس نتیجه آن به صورت یک گزارش کارشناسی قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود تا اختلافات حل شود.

تفسیر و بررسی عکس هوایی و ماهواره ای

تفسیر و بررسی عکس هوایی و ماهواره ای

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما