درخواست صدور سند تک برگ برای زمین

درخواست صدور سند تک برگ برای زمین بایستی به اداره ثبت اسناد ابلاغ گردد و

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای اینکه بتوان سند تک برگ برای زمین اخذ نمود لازم است مدارکی به اداره ثبت

اسناد ارائه گردد در واقع علاوه بر مدارک حقوقی موجود لازم است نقشه یو تی ام

نیز تهیه گردد برای تهیه نقشه یو تی ام می بایست به یک فرد متخصص مراجعه

شود تا این نقشه با دقت بالا تهیه گردد.

درخواست صدور سند تک برگ برای زمین

اسناد تک برگ، اسناد امروزی می باشند و برای املاک صادر می شود. این اسناد

مزایای بسیاری دارند و جایگزین اسناد قدیمی شده اند در واقع این اسناد دقت بالا

دارند و در آن ها اطلاعات به صورت کامل درج می گردد و همچنین این اسناد امنیت

بالایی نیز دارد و جعل آن مشکل و تقریبا غیر ممکن است.

برای اینکه بتوان سند قدیمی را به سند تک برگ تبدیل کرد میبایست نقشه یو تی

ام را تهیه کرد.

برای اینکه بتوان نقشه یو تی ام را تهیه نمود لازم است به یک فرد متخصص مراجعه

شود تا در نتیجه این نقشه با دقت و کیفیت بالایی حاصل شود. بنابراین می توان

به یک کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کرد این متخصص برای تهیه این نقشه

از روش هایی تخصصی بهره خواهد گرفت تا در نتیجه این نقشه با بالاترین دقت حاصل

شود. این متخصص برداشت مختصات یو تی ام کنج ها را با استفاده از جی پی اس

دو یا سه فرکانسه انجام خواهد داد.

بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود و این نقشه

تهیه شده مهر و امضا شده ارزش پیدا میکند و در نتیجه قابل ارائه به اداره ثبت اسناد

خواهد بود. این نقشه به همراه مدارک حقوقی قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد

بود در نتیجه سند تک برگ را اداره ثبت اسناد صادر خواهد کرد.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

سند تک برگ برای زمین

درخواست صدور سند تک برگ برای زمین

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما