قیمت دوربین نقشه برداری

قیمت دوربین نقشه برداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورتی که دستور تهیه نقشه یو تی ام به افراد داده شود. میبایست اقدام به تهیه نقشه یو تی ام نمود. انجام نقشه برداری برای تهیه نقشه یو تی ام از عهده یک فرد متخصص و با تجربه بر می آید. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان فرد دارای صلاحیت است. برای تهیه نقشه یو تی ام از تجهیزاتی همچون دوربین توتال استیشن استفاده خواهد کرد. تا برداشت زمینی با بالاترین دقت انجام شود.

انجام نقشه برداری دقیق

یکی از مواقعی که نقشه یو تی ام از عرصه در خواست می گردد. زمانی است که مالکین املاک مجاور هم بر سر حدود و مرز ها به اختلاف بخورند. در این صورت نقشه یو تی ام ملک به عنوان یک مدرک باید تهیه گردد. همچنین برای اینکه بتوان سند تک برگ را اخذ کرد. برای معلوم کردن اطلاعات فنی و مکانی همچون موقعیت مکانی ملک و مساحت و ابعاد دقیق ملک می بایست نقشه یو تی ام تهیه گردد و به اداره ثبت اسناد ارائه گردد. تهیه این نقشه با دوربین نقشه برداری ممکن می باشد.

برای اینکه بتوان نقشه یو تی ام را با دقت و کیفیت بالا تهیه نمود می توان به یک فرد متخصص و با تجربه همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

انجام نقشه برداری به جهت تهیه نقشه یو تی ام با استفاده از دوربین نقشه برداری ممکن می باشد در واقع برای تهیه این نقشه از دوربین توتال استیشن استفاده خواهد کرد بعد از انجام برداشت زمینی در ادامه ترسیم دفتری نقشه یو تی ام انجام می شود و با استفاده از اتوکد ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود نقشه تهیه شده بر روی نقشه یک دو هزارم جانمایی می شود و در نتیجه این نقشه چاپ و مهر و امضا می شود تا قابل ارائه به ادارات و سازمان های ملکی باشد.

انجام نقشه برداری دقیق

انجام نقشه برداری دقیق

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما