نقشه هوایی تهران

نقشه هوایی تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تهیه نقشه هوایی برای اثبات وجود سابقه احیا و همچنین جانمایی ملک کاربرد دارد. تهیه نقشه هوایی و تهیه مدرک جهت ارائه به ادارات و سازمان ها از عهده یک متخصص بر می آید. کارشناس رسمی دادگستری می تواند. این نقشه را تهیه و ارائه دهد.

تهیه نقشه هوایی برای تهران

نقشه هوایی با عکس هوایی متفاوت است. در واقع عکس هوایی با استفاده از هواپیما اخذ می شود. و داری سیستم مختصات نیز نمی باشد. اما نقشه هوایی دارای سیستم مختصات است همچنین نقشه هوایی هندسی است. نقشه هوایی بیشتر برای پروژه ای مهندسی کاربرد دارد. اما عکس هوایی به صورت خام است. و لازم است تفسیر و بررسی آن انجام شود. تا اطلاعات از آن استخراج شود و به دادگاه ارائه گردد.

یکی از کاربرد های نقشه هوایی برای منابع طبیعی می باشد. در واقع امروزه بحث اراضی زراعی و منابع  طبیعی داغ است. در واقع طبق ماده 56 زمین هایی که در دهه 40 و پیش از آن کشاورزی در آن انجام می گرفت. مالک میتواند اراضی خود را حفظ کند. اما ممکن است اراضی اشخاص که اطراف تهران قرار دارد ملی اعلام شود. در نتیجه لازم است نقشه هوایی منابع طبیعی برای تهران تهیه شود. تهیه این نقشه را می توان به یک فرد متخصص سپرد. و کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان فردی است. که می تواند این نقشه را تهیه و به عنوان مدرکی به منابع طبیعی ارائه دهد.

تهیه نقشه هوایی به دو صورت ممکن است. در واقع به جهت تهیه این نقشه روش اول استفاده از تصاویر ماهواره ای و روش دوم تهیه نقشه هوایی با استفاده از هواپیما ها و یا هلی کوپتر های مخصوص نقشه برداری می باشد. در نتیجه با تهیه نقشه هوایی تهران و ارائه آن به منابع طبیعی میتوان اراضی را حفظ نمود.

تهیه نقشه هوایی برای تهران

تهیه نقشه هوایی برای تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما