نقشه کرج مهرشهر

نقشه کرج مهرشهر

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

به جهت انجام تفسیر عکس هوایی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص با دقت بالا تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد. و گزارش تفسیر عکس هوایی را به عنوان تامین دلیل جهت ارائه به مراجع قضایی فراهم می کند.

تهیه نقشه هوایی

به طور کلی زمانی لازم است نقشه هوایی کرج مهر شهر تهیه شود و بررسی گردد. که بخواهیم به اطلاعاتی از گذشته اراضی دست پیدا کنیم. برای مثال یکی از مواقعی که لازم است نقشه هوایی کرج مهر شهر تهیه شود برای منابع طبیعی است. در واقع ممکن است اراضی موات یا ملی اعلام شود. در واقع اراضی ملی به زمینی گفته می شود. که سابقه احیا در آن وجود ندارد. و زمین شکل طبیعی خود را حفظ نموده است. اراضی ملی متعلق به دولت است و زمانی که دولت این اراضی را ملی اعلام نماید. آن راتصاحب خواهد کرد. اما ممکن است مالکین اراضی به این رای معترض باشند. در نتیجه در صورتی که بتوانند مدرکی را تهیه نمایند و به عنوان تامین دلیل ارائه دهند می توانند اراضی خود را حفظ نمایند بنابراین انجام تفسیر عکس هوایی به جهت تهیه تامین دلیل ضروری میباشد.

برای اینکه بتوان سابقه احیا را در اراضی بررسی نمود می بایست به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود تا در نتیجه این متخصص باتهیه نقشه هوایی بتواند مدرکی را جهت ارائه به مراجع قضایی تهیه نماید. این متخصص ابتدا عکس هوایی راتهیه خواهد کرد. در ادامه تفسیر عکس هوایی انجام می شود و سابقه احیا در اراضی با دقت بالا بررسی می شود. در ادامه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه می شود و این گزارش مهر و امضا شده به عنوان تامین دلیل قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

تهیه نقشه هوایی

تهیه نقشه هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما