تهیه نقشه utm برای سازمان ثبت اسناد

تهیه نقشه utm برای سازمان ثبت اسناد برای اخذ سند تک برگ مورد استفاده قرار می گیرد در

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

واقع تهیه نقشه یو تی ام برای اداره ثبت هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که مالک بخواهد

برای ملک خود سند تک برگ دریافت کند و با تهیه نقشه یو تی ام مساحت و موقعیت دقیق ملک

مشخص می شود.

تهیه نقشه utm برای سازمان ثبت اسناد

مالک برای اینکه موقعیت دقیق ملک خود را به دست بیاورد باید نقشه یو تی ام ملک خود را تهیه

کند و با تهیه آن و ارائه نقشه به اداره ثبت می تواند سند تک برگ برای ملک خود دریافت  کند و

برای اینکار مالک باید به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کند که فردی قابل اعتماد و متخصص

می باشد که مهر و امضای کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا اداره ثبت به نقشه یو

تی ام تهیه شده اعتبار میبخشد.

اگر برای تهیه نقشه یو تی ام ملک خود به فرد غیر متخصص مراجعه کنید،نه تنها وقت و هزینه ی

خود را هدر کرده اید بلکه موقعیت ملک شما با دقت پایین اندازه گیری می شود و کارشناس با

بررسی مدارک مالکیت ملک موقعیت ملک را مشخص میکند و با استفاده از تجهیزات لازم نقشه

یو تی ام ملک را تهیه می کند.

کارشناس با استفاده از جی پی اس دو فرکانسه مختصات گوشه های ملک را برداشت کرده و

مختصات ملک را به صورت سیستم مختصات یو تی ام بدست می آورد و سپس نقشه یو تی ام

ملک را ترسیم کرده و سپس آن را مهر و امضا می کند،با تهیه این نقشه ملک مختصات منحصر

به فرد خود را دارد و در جهان هیچ ملکی را با این مختصات نمی توان پیدا کرد و در نتیجه مالک

با ارائه نقشه یو تی ام ملک به اداره ثبت می تواند سند تک برگ برای ملک خود دریافت کند.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

نقشه یو تی ام

تهیه نقشه utm برای سازمان ثبت اسناد

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما