نقشه هوایی چهارباغ کرج

چه مواقعی نقشه هوایی 1/2000 از ما در خواست می شود؟

از جمله مواقعی که این نقشه در خواست می شود. زمانی است که افراد قصد اخذ جواز ساخت را داشته باشند. همچنین برای انجام امور ثبتی و حقوقی ملک تهیه این نقشه ضروری خواهد بود. برای تهیه نقشه هوایی مراجعه به فردی متخصص ضروری میباشد. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است. که قادر به تهیه این نقشه با دقت بالا می باشد.

شماره ی تماس با مشاوران شرکت رادین مپ:02166398316و09129277534

تهیه نقشه هوایی کرج

به طور کلی از جمله مدارکی که شهرداری از مالکین املاک که قصد انجام ساخت و ساز را در ملک خود را دارند. و در خواست می کند نقشه هوایی 1/2000 می باشد. در واقع این نقشه به نقشه یو تی ام 1/2000 نیز نامیده می شود. در صورتی که ملک در چهار باغ کرج قرار گرفته باشد. و مالک قصد انجام ساخت و ساز در ملک خود را داشته باشد. ابتدا میبایست جواز ساخت از شهرداری اخذ شود.

برای اخذ جواز ساخت از شهرداری لازم است مدارکی را تهیه و ارائه داد. یکی از این مدارک نقشه هوایی چهارباغ کرج از ملک می باشد. با تهیه این نقشه موقعیت ملک حاصل می شود. برای تهیه این نقشه می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا این نقشه با دقت بالا حاصل شود. این متخصص به جهت تهیه این نقشه ابتدا نقشه یو تی ام را تهیه خواهد کرد. برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت می شود.

در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام با نرم افزار انجام می گیرد. سپس نقشه هوایی چهارباغ کرج تهیه می شود. و نقشه یو تی ام بر روی نقشه هوایی جانمایی می شود. این نقشه چاپ و مهر و امضا خواهد شد تا در نتیجه قابل ارائه به شهرداری باشد و جواز ساخت برای ملک صادر گردد.

تهیه نقشه هوایی کرج

تهیه نقشه هوایی کرج

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما