انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران که با مراجعه به اداره ثبت اسناد پیگیری می شود در واقع برای انجام امور ثبتی ملک همچون اخذ سند تک برگ در اداره ثبت اسناد لازم است مراحلی طی شود و مدارکی تهیه و به این اداره ارائه شود یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است. برای تهیه نقشه یو تی ام و انجام امور ثبتی ملک میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کرد و انجام این امور را به وی سپرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

به منظور تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ لازم است مدارکی را تهیه نمود و

به اداره ثبت اسناد ارائه داد و مراحل ثبتی اخذ سند تک برگ را طی کرد و افراد

می توانند انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران را به کارشناس

رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بسپارند.

برای اخذ سند تک برگ لازم است اطلاعات فنی ملک معلوم گردد در واقع در

اسناد قدیمی اطلاعات فنی ملک به طور کامل و دقیق درج نشده است و این

اسناد، اسناد حد و حدودی میباشد در نتیجه به منظور معلوم نمودن اطلاعات

فنی ملک لازم است نقشه یو تی ام ملک تهیه شود.

برای تهیه این نقشه کارشناس از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده

خواهد کرد در واقع این جی پی اس دقت سانتی متری دارد و در نتیجه مختصات

یو تی ام کنج ها با دقت بالا برداشت میشود در ادامه بعد از برداشت زمینی

سپس ترسیم نقشه یو تی ام با استفاده از اتوکد انجام می شود

سپس نقشه تهیه شده چاپ و مهر و امضا میشود و قابل ارائه به اداره ثبت

اسناد خواهد بود و کارشناس با طی کردن مراحل ثبتی و ارائه مدارک در

خواستی اداره ثبت اسناد در نتیجه سند تک برگ برای ملک صادر میشود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

امور ثبتی ملک

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما