تعرفه تهیه نقشه utm یو تی ام سال 1401

تعرفه تهیه نقشه utm یو تی ام سال 1401

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اداره ثبت اسناد و مدارک کشور از جمله اداراتی است. که تهیه نقشه یو تی ام را از مالکین املاک و اراضی درخواست می کند. در واقع یکی ازمواقعی که لازم است نقشه یو تی ام تهیه شود. زمانی است که اشخاص قصد تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ را داشته باشند.

تعرفه تهیه نقشه utmیو تی ام سال 1401 بر طبق تعرفه ای مشخص می شود. با تهیه نقشه یوتی ام اطلاعات فنی ملک حاصل می شود. بنابراین  به جهت تهیه این نقشه می توان به یک فرد متخصص مراجعه نمود. تا در نتیجه این نقشه با دقت بالایی حاصل شود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند این نقشه را تهیه نماید و با مهر و امضای خود به آن اعتبار ببخشد.

قیمت تهیه نقشه یو تی ام utm

شهرداری، اداره منابع طبیعی، مراجع قضایی، اداره گازو برق و همچنین اداره ثبت اسناد و مدارک نقشه یو تی ام را به عنون مدرکی در خواست می کنند.  با تهیه این نقشه اطلاعات فنی ملک با دقت بالا به دست می آید.

تعرفه تهیه نقشه utm یو تی ام سال 1401 هرساله توسط سازمان نقشه برداری تغییر می کند. در واقع تعرفه تهیه نقشه یو تی ام مشخص است و به عوامل مختلفی بستگی دارد یکی از این عوامل مساحت و ابعاد دقیق ملک می باشد. برای اینکه این نقشه با دقت بالا به دست بیاید لازم است به یک فرد متخصص وبا تجربه همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

این متخصص به جهت تهیه نقشه utm ابتدا برداشت زمینی را انجام خواهد داد و مختصات یو تی ام کنج ها را برداشت خواهد کرد برای انجام برداشت زمینی از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام می شود.

قیمت تهیه نقشه یو تی ام utm

قیمت تهیه نقشه یو تی ام utm

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما