تفسیر عکس هوایی با استریوسکوپ

تفسیر عکس هوایی با استریوسکوپ

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفسیر عکس هوایی کاربرد های زیادی در امور مختلف دارد. از جمله مهم ترین کاربرد های تفسیر عکس هوایی تهیه تامین دلیل برای حل اختلافات ملکی می باشد. برای انجام تفسیر عکس هوایی لازم است به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا وی با استفاده از استریوسکوپ و نرم افزار های دقیق تفسیر عکس هوایی را انجام دهد. و اطلاعات لازم را از عکس هوایی استخراج نماید.

تفسیر و بررسی عکس هوایی با دقت بالا

یکی از مواقعی که لازم است برای عکس های هوایی تفسیر و بررسی گردد. زمانی است که افراد با یک دیگر به اختلافاتی بر بخورند. در واقع ممکن است حدود اربعه و دیوارکشی ملک با مرور زمان و به دلایل مختلف از بین رفته باشد در این صورت ممکن است همین امر سبب شود که افرادی که املاکشان مجاور هم قرار گرفته است با هم بر سر حدود و مرز ها به اختلاف بخورند در نتیجه برای حل اختلافات به مراجع قضایی مراجعه میشود و در ادامه لازم است تامین دلیلی تهیه شود که نشان دهنده حدود اربعه ملک باشد در نتیجه انجام تفسیر عکس هوایی با استفاده از استریوسکوپ ضروری میباشد.

برای انجام تفسیر و بررسی عکس هوایی میبایست به یک فرد متخصص و با تجربه همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. با مراجعه به این متخصص وی تفسیر عکس هوایی را با استفاده از استریویکوپ انجام خواهد داد. در ابتدا برای انجام این عملیات عکس هوایی قدیمی تهیه میشود در واقع عکس هوایی توسط سازمان نقشه برداری و یا سازمان جغرافیایی تهیه میگردد این سازمان ها عکس هوایی را در تمامی سال ها اخذ میکنند. کارشناس تفسیر عکس هوایی را با استفاده از نرم افزار و استریوسکوپ انجام خواهد داد و در نتیجه اطلاعات لازم از عکس هوایی استخراج میشود.

تفسیر و بررسی عکس هوایی با دقت بالا

تفسیر و بررسی عکس هوایی با دقت بالا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما