تفسیر عکس هوایی به منظور تهیه تامین دلیل

تفسیر عکس هوایی به منظور تهیه تامین دلیل

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با ملی اعلام شدن اراضی مالکین آن به این رای معترض خواهند بود. و اختلافاتی بین دولت و مالکین اراضی زراعی به وجود می آید. برای حل این اختلافات لازم است تامین دلیلی را تهیه نمود. و به مراجع قضایی ارائه داد. تفسیر و بررسی عکس هوایی را میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. این متخصص صلاحیت تفسیر عکس هوایی را دارد. و مهر و امضا وی معتبر می باشد. بنابراین گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه شده. توسط وی مورد پذیرش مراجع قضایی قرار می گیرد.

انجام تفسیر عکس هوایی

پرونده های زیادی با موضوع اراضی ملی وجود دارد. و در واقع دولت زمینی را ملی اعلام می کند. که توسط مالک رها شده است. در نتیجه برای حفظ اراضی لازم است مدرکی را ارائه داد. که نشان دهنده سابقه احیا در اراضی باشد. در نتیجه انجام تفسیر عکس هوایی ضروری خواهد بود.

به جهت انجام تفسیر عکس هوایی به منظور تهیه تامین دلیل می توان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تفسیر عکس هوایی توسط این متخصص به این صورت انجام می شود. که ابتدا عکس هوایی قدیمی ملک تهیه می شود. برای تهیه این عکس ها به سازمان نقشه برداری و یا سازمان جغرافیا مراجعه می شود. در ادامه تفسیر عکس هوایی به منظور تهیه تامین دلیل انجام می گیرد. و عکس هوایی با روش برجسته بینی تفسیر می شود.

این متخصص برای انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ و نرم افزار های دقیقی بهره خواهد گرفت. در ادامه بعد از انجام تفسیر عکس هوایی و در یافتن اطلاعاتی از عکس هوایی سپس یک گزارشی تهیه می گردد. قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود. این گزارش تامین دلیلی برای ارائه به مراجع قضایی خواهد بود. تا در نتیجه اختلافات به وجود آمده حل شود.

انجام تفسیر عکس هوایی

انجام تفسیر عکس هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما