تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت املاک در تهران

تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت املاک در تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

یکی از مواقعی که لازم است تفکیک آپارتمان انجام شود. زمانی است که افراد قصد انجام معامله پیش خرید واحد های آپارتمانی را داشته باشند. انجام تفکیک آپارتمان را قبل از اتمام ساخت آپارتمان از عهده کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید.

تفکیک آپارتمان قبل از اتمام ساخت آپارتمان

تفکیک آپارتمان انجام میشود تا در نتیجه مساحت و متراژ دقیق هر واحد از آپارتمان به دست آید. این عملیات تخصصی با اتمام ساخت آپارتمان انجام می شود. تا با به دست آمدن اطلاعات دقیق از بخش های اختصاصی و مشاعی در نتیجه سند برای هر واحد صادر شود. تفکیک آپارتمان همچنین برای تعیین مساحت املاک در تهران قبل از اتمام ساخت آپارتمان کاربرد دارد. در واقع این عملیات انجام می شود. تا در نتیجه مساحت و متراژ دقیق هر واحد حاصل شود. و انجام معامله پیش از اتمام ساخت آپارتمان با اطمینان بالا قابل انجام باشد.

برای تهیه نقشه پیش تفکیک آپارتمان برای تعیین متراژ و مساحت املاک در تهران ابتدا باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کرد. می توان اطمینان داشت که وی این پارامتر ها را با دقت بالایی به دست می آورد. زیرا این متخصص دوره های تخصصی را گذرانده است. و میتواند این عملیات را به خوبی انجام دهد. این متخصص از شیوه های تخصصی و تجهیزات دقیقی بهره می گیرد و با متر لیزری واحد های آپارتمانی را برداشت می کند سپس ترسیم نقشه پیش تفکیک آپارتمان با نرم افزار دقیق اتوکد انجام می شود. با تهیه این نقشه مساحت و متراژ دقیق واحد آپارتمان به دست می آید در آینده مشخص می شود این اطلاعات دقیقا برابر با اطلاعات مندرج در سند تک برگی است که در آینده صادر می شود. خریدار و فروشنده بدون اینکه نگران باشند که از انجام معامله متضرر می شوند می توانند با اطمینان بالا معامله واحد های آپارتمانی را انجام دهند.

تفکیک آپارتمان قبل از اتمام ساخت آپارتمان

تفکیک آپارتمان قبل از اتمام ساخت آپارتمان

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما