نقشه جانمایی برای پلاکهای قدیمی سند منگوله دار

نقشه جانمایی برای پلاکهای قدیمی سند منگوله دار از عهده یک فرد متخصص بر می آید. در صورتی که آدرس ملک و یا حدود اربعه ملک به دلایلی نا معلوم شده باشد در نتیجه لازم است از اسناد ثبتی ملک کمک گرفته شود وعملیات جانمایی پلاک ثبتی انجام شود انجام این عملیات تخصصی از عهده کارشناس رسمی دادگستری بر می آید.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

نقشه جانمایی برای پلاکهای قدیمی سند منگوله دار

ممکن است ملکی گمشده باشد و آدرس نا معلومی داشته باشد در واقع در صورتی که افراد برای مدت طولانی ملک قدیمی خود را رها کنند در نتیجه برای یافتن آدرس ملک به مشکل می خورند از املاک گمشده تنها یک سند قدیمی موجود است و برای یافتن آدرس ملک گمشده تنها راه جانمایی پلاک ثبتی است.

برای انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی میبایست به یک فرد متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری مراجعه نمود این متخصص برای انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی ابتدا اسناد و مدارک قدیمی ملک را جمع آوری خواهد کرد و در ادامه از بانک اطلاعات ثبتی اسناد ثبتی ملک استخراج میشود در نتیجه آدرس ثبتی ملک معلوم میشود در ادامه جانمایی نقشه ثبتی بر روی زمین انجام میشود و حدود اربعه ملک معلوم میشود.

با معلوم شدن حدود اربعه ملک در ادامه لازم است نقشه یو تی ام ملک تهیه شود. برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود و برداشت مختصات یو تی ام از کنج ها انجام میشود در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام میشود و این نقشه مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود و با ارائه این نقشه و مدارک حقوقی دیگر به اداره ثبت اسناد در نتیجه سند تک برگ برای ملک صادر میشود.

مطالب مرتبط

جانمایی پلاک ثبتی قدیمی سند

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما