کارشناس جانمایی پلاک ثبتی ملک در تهران

کارشناس جانمایی پلاک ثبتی ملک در تهرانکارشناس جانمایی پلاک ثبتی ملک در تهران به منظور تعیین موقعیت و تعیین مرزهای املاک گمشده انجام می شود. و یا بررسی مرزهای یک ملک از لحاظ موقعیت دقیق و یا حتی تغییر در مرزهای ملک به دلیل طرح های شهری انجام می شود. که در نهایت کار جانمایی ملک جای دقیق این مرزهای ملک بر روی کره زمین از طریق مختصات یو تی ام مشخص می شود. که در نهایت کار به تهیه نقشه یو تی ام ختم می شود. و این نقشه یو تی ام به همراه اطلاعات کامل و مهر و امضا کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری بدست متقاضی می رسد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کارشناس جانمایی پلاک ثبتی ملک در تهران

جانمایی پلاک ثبتی منظور تعیین و یا بررسی مرزهای یک ملک با توجه به پلاک ثبتی  درج شده در سند ها صورت می گیرد. و مدارک موجود و تعیین موقعیت دقیق این مرزها با استفاده از مختصات های یو تی ام بر روی زمین است. که در نهایت به تهیه نقشه یو تی ام ختم می شود.

برای انجام کار جانمایی پلاک ثبتی باید ابتدا با توجه به پلاک ثبتی قید شده در سند های مالکیت استعلام نقشه ثبتی ملک گرفته شود. و بعد از تهیه این نقشه ثبتی و حدود اربعه ملک موقعیت و مرزهای ملک بر روی زمین تعیین می شود. و درصورت امکان بر روی زمین میخ کوبی و یا گچ ریزی می شود. در نهایت با تهیه یک نقشه یو تی ام برای ملک بر روی کره زمین مشخص می شود. که با استفاده از این نقشه یو تی ام تهیه شده. با مهر و امضا کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری برای سازمان ها و ارگان های دولتی مانند ثبت و یا شهرداری اقدام کرد. که این نقشه امروزه پایه و اساس کار سند از نوع سند تک برگ است.

کارشناس جانمایی پلاک ثبتی ملک در تهران

کارشناس جانمایی پلاک ثبتی ملک در تهران

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما