نقشه هوایی پلاک ثبتی

 

 

درچه صورتی به عکس هوایی احتیاج است؟

در صورتی که مالک از موقعیت دقیق ملک مطلع نباشد. در نتیجه لازم است. نقشه هوایی پلاک ثبتی تهیه شود. برای تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی ملک می توان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه آدرس و حدود ثبتی ملک معلوم گردد.

چه املاکی باید جانمایی شوند؟

املاکی که لازم است جانمایی شوند،املاکی می باشند. که دارای سند قدیمی می باشند و مالک آن به آدرس ملک دسترسی ندارد و این املاک را به اصطلاح گمشده می گویند،در واقع ممکن است این ملک به افراد ارث رسیده باشد و یا از گذشته رها شده باشد در نتیجه با تغییرات رخ داده در ساخت و ساز ها امکان یافتن ملک وجود نخواهد داشت. همچنین از آنجایی که سند ملک قدیمی می باشد. در نتیجه برای یافتن آدرس ملک نمی توان از آن استفاده نمود زیرا اسناد قدیمی ، حد و حدودی می باشند و شامل موقعیت و آدرس ملک نمی باشد.

برای تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی می توان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی ابتدا اسناد و مدارک قدیمی بررسی می شود. و سپس نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج می شود. در ادامه با توجه به نقشه ثبتی ملک موقعیت تقریبی ملک معلوم می شود. و در ادامه با توجه به این موقعیت تقریبی، موقعیت ملک در عکس هوایی معلوم می شود. در ادامه نقشه یو تی ام ملک تهیه می شود. و برای تهیه این نقشه از تجهیزاتی همچون جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. در نتیجه  حدود ثبتی ملک و آدرس ملک با دقت بالا حاصل می شود. و با استفاده از نقشه هوایی پلاک ثبتی در نتیجه می توان برای ملک اقدام به اخذ سند تک برگ نمود.

شما می توانید برای تهیه عکس هوایی و یا جانمایی پلاک ثبتی ملکتان با شرکت مهندسی نقشه برداری رادین مپ در ارتباط باشید،شرکت رادین مپ متشکل از کارشناسان رسمی دادگستری و امورثبتی و همچنین اکیپ مجهز نقشه برداری آماده ارائه ی خدمات نقشه برداری به متقاضیان می باشد.

شماره تماس :02166398316 و 09129277534

چه املاکی باید جانمایی شوند؟

چه املاکی باید جانمایی شوند؟

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما