استعلام پلاک ثبتی از شهرداری

 

استعلام پلاک ثبتی از شهرداری
                                                                                                                                          استعلام پلاک ثبتی از شهرداری

از چه کسی استعلام پلاک ثبتی بگیریم؟

استعلام پلاک ثبتی عرصه ملک از شهرداری توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی امکان پذیر می باشد. در واقع استعلام پلاک ثبتی یکی از مشخصه های اصلی برای هر ملکی می باشد. با استفاده از این پلاک ثبتی می توان مرزها و حدود اربعه ملک و همچنین موقعیت ملک بر روی زمین مشخص کرد. و برای املاکی که اسناد آن ها پیدا نیست. می توان از طریق نقشه ثبتی یا همان نقشه تفکیکی پلاک ثبتی ملک را نیز تعیین کرد.

استعلام پلاک ثبتی از شهرداری، به منظور دریافت اطلاعات رسمی و موثق مربوط به یک ملک از جمله مواردی مانند مالکیت، ابعاد و موقعیت جغرافیایی استفاده می‌شود. این استعلام می‌تواند به عنوان یک اطمینان‌نامه در فرآیندهایی مانند خرید، فروش یا اجاره ملک مورد استفاده قرار گیرد. این اطلاعات معمولاً توسط دفتر ثبت اسناد شهرداری یا اداره ثبت املاک و اوقاف ارائه می‌شود.

راه های ثبت سفارش برای پلاک ثبتی از شرکت رادین مپ

شرکت رادین مپ با بکاری گیری کادری مجرب از جمله کارشناسان رسمی دادگستری به شما این امکان را می دهد که در زمینه ی استعلام پلاک ثبتی همراه شما باشد و همچنین میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا به بهترین نحوه نیاز های شما براورده شود.

شماره های تماس 09126074952 ،09129277534 ،02166398316

استعلام پلاک ثبتی از شهرداری و تهیه نقشه یو تی ام

در واقع امروزه با توجه به پلاک ثبتی ملک کار جانمایی ملک و تهیه نقشه یو تی ام از ملک انجام می شود. پلاک ثبتی یک ملک یا یک قطعه زمین یکی از مشخصه های اصلی برای هر ملکی است. زیرا این پلاک ثبتی ملک است که موقعیت دقیق ملک و همچنین مرزهای ملک را نیز تعیین می کند. در مواردی وجود دارد که آدرس دقیق ملک مشخص است. ولی اسناد و مدارک ملک در دسترس نیست. برای تعیین پلاک ثبتی این گونه املاک نیاز است. که با توجه به آدرس دقیق ملک بر روی زمین و یک مختصات یو تی ام تهیه شده از این آدرس استعلام نقشه ثبتی ملک گرفته می شود.همچنین شما می توانید برای تهیه نقشه ی یو تی ام برای ملک خود با شرکت رادین مپ در تماس باشید.

شماره های تماس 09126074952 ،09129277534 ،02166398316

با توجه به این نقشه ثبتی تهیه شده پلاک ثبتی ملک نیز تعیین می شود. امروزه با توجه به این پلاک ثبتی ملک املاک را جانمایی می کنند. این به این منظور می باشد. که مرزهای ملک از طریق پلاک ثبتی تعیین و یا بررسی شود. و بعد از آن با تهیه نقشه یو تی ام جای دقیق این مرزها بر روی زمین مشخص شود. منظور از نقشه یو تی ام تهیه شده از ملک نقشه ای است. که در آن گوشه ها و شکستگی های ملک دارای مختصات یو تی ام است. که این مختصات ها جای دقیق گوشه ها را بر روی زمین نمایش می دهند.

 

استعلام پلاک ثبتی از شهرداری و تهیه نقشه یو تی ام

استعلام پلاک ثبتی از شهرداری و تهیه نقشه یو تی ام

 

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

2

  1. سلام.وقت بخیر.یه زمینی رو پدربزرگ بنده ۳۰سال پیش خریداری کرده..الان در قید حیات نیست و قولنامه رو گم کردیم.. فقط یه دست نوشته داریم که نسخه کاربنی هست.برای گرفتن پلاک ثبتی و سند چکار باید کنم..ممنون میشم راهنمایی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما